Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Starbucks

 
Blir inte så mycket nya bilder nu för tiden när man börjar bli van vid att bo i denna miljö! Inte så att jag går runt och tar kort på allt och alla hemma i Sverige och till slut blir det samma sak här, man tar inte upp kameran lika ofta längre för man börjar vänja sig. Ni förstår vad jag menar!
 
Men detta har jag tagit kort på i alla fall. Igår åkte jag till 3rd street under min två timmars långa rast, inga affärer hade öppnat den tiden förutom starbucks så jag satte mig där och åt "frukost" hehe. Och idag köpte jag fruktsalad och åt till lunch innan min dans lektion! Så därifrån kommer bilderna :)
 
Veckorna går så sjukt snabbt här! Imorgon är det onsdag redan och snart är det helg igen. Men det är bara positivt. Idag ska jag bara ta det lugnt och laga lax till middag för första gången så får hoppas att den blir lika god som jag önskar! Träningsvärk har jag också så det bara skriker i ben och rumpa. Min gym coach är galen! Är helt död efter hennes lektion men det är bara skönt att känna att man tränat så bra! Squats och springa i trappor är i princip det vi gör hela tiden eftersom jag valt en kurs som tränar styrka med hjälp av kroppen och använder oss alltså inte av några maskiner eller löpband!

Hoppas ni sovit gott och får en bra lill-lördag :)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus