Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Eyelashes

Gjorde mina fransar igår hos en tjej som heter Tiina. Jättetrevlig tjej som jag definitivt kommer gå tillbaka till och jätteduktig och noga. Man brukar vanligtvis lägga 65 fransar på varje öga berättade hon och vissa kan få 70 stycken om man har fler ögonfransar (man sätter ju fransarna på sina riktiga nere i roten). Men hon berömde mina ögon jättemycket och sa att jag hade långa redan innan så det var lätt att jobba med dom och eftersom jag vanligtvis tydligen har väldigt många fransar så satte hon 80 stycken på mig på varje öga. Nöjd i alla fall och här är resultatet! Skönt att slippa sminka mig varje morgon nu och slippa tvätta bort smink på kvällarna.

Kommentarer

Mamma

2013-12-20 - 22:00:55
Jättefint
Svar: Tack!
Fanny Petric

Leif olsson

2013-12-25 - 12:54:05
Finfint.men hur länge kan du ha ögonfrannsarna Ha en trevlig Jul från morfar Leif o Barbror

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus