Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Doughboys

Igår (tisdags) var det 28 grader och strålande sol. Så jag, Jennifer och Titti skulle åka till westfield som är ett shoppingcentrum men vi satte oss på fel buss så vi fick hoppa av och gå till Bevely Centrum istället. Det är också ett jättebra ställe men har varit där ganska mycket så hade velat åka till westfield. Var där en gång när Patrik var här och vi hade bil och det var jättemysigt, allt låg utomhus som ett litet shopping centrum med de bästa affärerna så som VS, Abercrombie, Zara osv. Men vi får ta de en annan gång istället!
 
Och på kvällen gick jag, Jennifer och Linnea till ett mysigt café, Doughboys, och fikade! Sen gick vi hem och satte på julmusik, tände ljus och spelade kort i några timmar!
 
Har ingen bild från igår så får bli en på the Grove.
Lite julstämning försöker vi få i alla fall

Kommentarer

Barbro

2013-12-19 - 12:26:16
Hej Fanny. Jag har idag skickat över en julklapp till ditt konto. Du kan väl vara snäll och skriva när du fått det så jag vet jag gjort rätt. God Jul från din Farfar& Farmor.
Svar: Tack så jättemycket jag har skrivit till dig på fb! God jul och kram till er!
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus