Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

NY BLOGG

 
Hejsan! Har fixat ny blogg nu. Så ni som fortfarande vill följa mig resten av tiden här i USA, klicka in på den HÄR
Tack för mig på blogg.se nu går jag över till forme.se
Anledning? Den sidan är mycket mycket snyggare och väldigt mycket lättare att ha och göra med när man vill ändra designen osv. Stilren och snygg helt enkelt!
 
Den är även så mycket lättare att läsa för er som använder blogkeen! Såhär ser det ut om du läser det i "internet format" eller "blogkeen format", båda är bra vilket som. Ciao!
 

Kommentarer

Barbro

2013-12-23 - 13:15:21
Då önskar vi en God Jul til er!!!! Har din älskling kommit?
Om det är så hälsa honom också och ha det så underbart.
Idag fyller Drottning Silvia 70 år, spännande va? Så jag ska på galej i kväll i finaste stassen och tiaran på huvudet.( i tv-soffan) Blev ju inte bjuden så får nöja mig med det. Solen skiner och inget Julväder alls tyvärr.
Tusen kramar till er från din Farmor.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus