Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

9/22/13

Nu sitter jag här i min nybäddade säng med nytvättade lakan, ja tro det eller ej men jag tog faktiskt tag i tvätten även om jag hade no lust idag! Passade på att tvätta typ allt när jag endå var igång. Sedan var jag, Titti och Jennifer ute på en liten promenad nu ikväll, gick genom parken och bort till yoghurtland. Imorgon är det faktiskt gratis där för det var någon speciell dag? Men usch jag mår illa av det nu haha så nej tror nog jag bangar imorgon.
 
Visste ni en sak? Alla tror att jag och Jennifer är systrar! Och jag förstår inte varför? Bara för att vi är blonda och svenska eller vadå? Nästan alla vi pratar med i skolan eller utanför säger " youre sisters, right? " eller frågar mig eller Jennifer ba " where is your sister? " tex en tjej i vår cheerklass mötte mig när jag väntade på bussen och frågade om vi var det och jag sa nej och sen dagen efter när hon såg Jennifer i matsalen ropade hon på henne och frågade vart hennes syster var när jag hade sagt att vi inte var det!! haha jag förstår verkligen inte, men tydligen tycker dom att det är en självklarhet att vi är det och blir förvånade när vi säger att vi inte är det. Nästan så att vi får låta dom tro det nästa gång någon säger det igen.
 
Danny Saucedo som bor på vårt komplex, som vi låg vid poolen med idag frågade också om vi var systrar och jag svarade snabbt " haha va nej asså alla tror det!! " och han tyckte tydligen vi var jättelika sa han. Men så var det med det! Nu ska jag se en skräckfilm med tjejerna och sen sova för imorgon ska vi upp tidigt till vår första lektion sport psychology som börjar 08.00!

Kommentarer

Patrik

2013-09-23 - 08:32:04
Ni är ju systrar... Du är ju mini Filippa Fanny :)
Oavsett vad så är ni bäst!
Ta hand om varandra.
Kram Patrik

Svar: Haha precis! :)Du är också bäst Patrik hoppas allt är bra hemma i Sverige! Vi tar hand om varandra, kramkram
Fanny Petric

Barbro

2013-09-23 - 09:56:12
Måste sälja att ni är iaf inte helt olika om inte så lika som andra tycker. Men systrar skulle ni kunna vara men vem är då storasyster tycker dom?? Fanny om du skickar ett mail till mej med ditt kontnr så kan det bli lite busspengar. [email protected] Har du samma Visakort som hemma? Kram hälsa J. Du kan väl skriva din mailadress till mej.
Svar: Vet inte vem dom tror är storasyster! Kanske tror dom att vi är tvillingsystrar! Jag mailar dig farmor! Kramkram. Hon hälsar tillbaka
Fanny Petric

Åsa

2013-09-23 - 22:52:48
Superfina tjejer är ni i vilket fall ❤️❤️❤️
Svar: Tack så mycket snälla åsa !!!
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus