Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Workout

Kände i helgen att jag behöver starta ett mer healthylife så denna veckan har jag börjat och får se hur länge jag håller det. Menar inte att jag ska utesluta tex B&J (alldeles för stor kärlek där) helt och hållet, men att sluta gå och småäta här hemma hela tiden och försöka köpa hem mer grönsaker, lax, kött, kyckling och sånt istället för bröd och pasta osv. Får se hur det går :):)

Gick iväg till gymmet förut i alla fall och körde crosstrainern en halvtimma och benstyrka. Var så fruktansvärt hungrig bara och då är det svårt att träna.. Så stekte ägg, spenat och broccoli när jag kom tillbaka men blev inte mätt så tog yoghurt och la i hallon också! Det kan nog vara bland det godaste som finns.

Nu har jag precis duschat och ska försöka sova, natti Sweden.


Kommentarer

Mormor

2013-10-30 - 21:49:47
God natt min lilla flicka,när du läser detta är det väl morgon,i Sverige är det kväll så jag säger god natt.kramar från mormor

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus