Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

VICTORIA'S SECRET

Från Victoria's secret; Vattenflaska som jag behövt så länge, bikini *kär*, body wash, tre par trosor.

Från Love Culture; Svarta mysbyxor som ser exakt ut som juicy cuture byxorna.

CVS; Hårfärg!

Och så lite bilder från dagen från Jennifers kamera! ÅÅ snart är det halloween, den högtiden är så stor här!
 
Kom precis hem från en hel dag på beverly center med Jennifer. Vi gick dit och det blev en del shopping för oss båda. Efter gick vi till yoghurtland. Påvägen hem gick vi förbi trader joe's där jag köpte kött som jag ska äta till middag ikväll (vi ska inte ut och äta idag behöver spara dom pengarna haha) och sedan förbi CVS där jag köpte ny hårfärg så det ska Jennifer fixa på mig nu ikväll. Hopefully it will be great with my hair this time!
 
Vet ni vad? Vi har bara pratat engelska med varandra hela dagen och babblat på som bara den haha gud vad mycket bättre det känns att faktiskt prata engelska när man är i amerika. Så nu är vi proffs ellleeeeer..
 
Hoppas ni haft en toppen fredag :D

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus