Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

For you Oliver


Sett dina kommentarer och filmer på youtube Oliver. Haha du är galen! Du får gärna göra ett filmklipp till mig också. Du kan prata om mig!! Puss på dig
 
P.S Det blev ingen skillnad på håret eftersom jag glömde lägga i en av "ingredienserna" såg vi efteråt.. inte konstigt att det var degigt när det var mer pulver än flytande saker i. ÅÅÅ så onödigt att jag la pengar på det när jag inte ens kan blanda ordentligt! Det var bara det jag ville säga.

Kommentarer

Oliver

2013-10-17 - 17:00:11
Har du sett alla mina viadeoklipp!!!!!!!! ïsåfall säg om dom va bra!!! har du lagt upp något videoklipp på youtube någon gång,isåfall vill jag se dom!! så om du har det säg vad dom heter till mig så kollar jag på dom!!! och säger om dom var bra!! men svara först på om du har kollat på alla!!!

ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!

Oliver

2013-10-17 - 17:03:36
snälla svara på det här, och säg ja!!: om du vill åka jätte jätte jätte jätte jätte jätte!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! läskiga karuseller med mig när vi åker karuseller!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! för jag kommer nog bli 1 och 40 innan 8 månader när vi ses!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus