Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

October first

 
Tiden springer iväg och nu är det redan Oktober. Är det bara jag som tycker att tiden går så fruktansvärt snabbt? Just nu vill jag istället pausa tiden eller göra så den går i slow motion. Märks det att jag trivs här?? Jag hoppas det.. För jag önskar att detta år aldrig tar slut, aldrig någonsin.
 
Efter skolan mötte Jennifer mig vid bussen så gick vi till Trader Joes och handla hem mat igen. Behövde lite bas saker som mjölk, avokado, hallonsylt, salt&peppar osv. Sedan var det bara att bära hem allting. Dock stannade vi på lite picknik på vägen haha nej men vi orkade inte bära så långt, så vi satte oss på en bänk och åt torkad banan och choklad innan vi gick vidare!
 
Ikväll så ska hon och jag på middag! Tripp har bjudit med henne ut igen och jag fick följa med hehe lyx. Så ska träffa lite folk och gå på en fin middag på antingen STK eller någon annanstans i hollywood sa han.
 
Nu har jag ätit och tänkte vila innan vi ska fixa oss. Och föresten, Godmorgon där hemma i Sverige! :)
___________
Update gott folk!! ; Blev ingen middag för de bestämde sig för att bara gå ut istället.
 

Kommentarer

Leif olsson

2013-10-02 - 02:58:18
Låter härligt.Trevligt att få höra om dina dagar i usa.
Många hälsningar från morfar Leif.
Svar: Vad roligt att ni läser och följer mig. Kram på dig!
Fanny Petric

Barbro

2013-10-02 - 10:57:57
Härligt du har det det är ju så man önskar att få vara ung igen och kunna få uppleva allt du får.. Blir lika glad varje gång jag öppnar bloggen och läser om dina äventyr. Mitt är idag att jag väntar på Mia vi ska åka till F. Torg. Allt är bra härhemma och dagarna bara rullar på. Tusen kramar Farmor.

Pernilla

2013-10-03 - 08:02:00
Vad kul att se hur ni bor! Ni verkar ha det otroligt bra. Här i Tranås var det -5 grader på morgonen. Brrr...
Ha det bra. Kram familjen Wrigell.
Svar: Ja vi har det riktigt bra! Oj är det så kallt.. usch, men ändå mysigt med hösten! Ha det bra ni med och hälsa hem. Kram
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus