Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Hur det går för mig på SMC

Då har en ny vecka startat och ni i Sverige som pluggar har ju höstlov nu vilket vi inte har. Fusk tycker jag! Här vet dom väl inte ens vad det är? Så jag sitter fortfarande vid skolbänken och skriver prov denna veckan.. Fast i och för sig, jag har ju istället två månader jullov sen.
 
Ja hur går det för mig i skolan då? Som jag vet min kära mamma undrar eftersom hon säger att jag aldrig berättar om det. Kanske för att jag tycker det är tråkigt men det går faktiskt okej!
 
Lite uppdatering;

Mitt sport psychology prov gick inte så bra, får skylla mig själv som inte var så förberedd. Dock fick jag väldigt bra på min inlämning i den klassen om sin "förebild" man skrev om. Jag skrev om min lärare på gymnasiet
 
I dansen hade vi nyss midterm, alltså ett prov och även prov på själva dansen. Det kändes jättebra, har dock inte fått något resultat där än men det ska nog ha gått jättebra!! Efter min grupp som visade upp dansen tillsammans sa hon; very very good! och då minsann är det bra, för ni ska bara veta hur min danslärare är!!

I gym klassen har vi inte några prov. Inte så konstigt kanske
 
Inte i cheerleadingen heller
 
Och i min ESL klass, det är där jag har mest läxor och prov hela tiden, går det rätt så bra. Lite svårt att förklara bara för man får procent och poäng på proven. Fick precis tillbaka ett test idag och min paragraph som jag skrivit. - Där fick jag i % 78/100 och själva poängen på provet var 21/25. På skrivdelen fick jag B+ vilket var 85/100Hade prov i denna klassen idag också så får se vad jag får på det.
 
Det var väl det! Ciao
 

Kommentarer

Mamma

2013-10-30 - 22:20:11
Du är jätteduktig gumman

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus