Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Venice Beach

 
Igår var vi på Venice beach och jag älskade den stranden. Så himla fint och det var fullt med surfare i Venice och även delfiner, dom simmade jättenära stranden. La oss och solade och jag försökte bada eftersom jag inte gjorde det när vi var i Manhattan beach men fy så kallt det var. Gick bara ner i havet till knäna sen tog jag vatten i händerna och skvätta på mig istället!
 
Sedan gick vi runt och kollade lite och satte oss på gräset där jag åt en jättegod sallad jag köpte med mig. Sen var jag tvugnen att lämna Titti och Jennifer för att ta bussen till 3rd street. Hoppade av där och gick förbi yoghurt land, var sååå himla sugen på glass när det ändå var sån värme.
 
Sen gick jag där ifrån upp till 11th street där jag skulle på en dance show med Linnea som jag köpt biljett till! Alla elever som går i någon dans klass är tvungna att gå på detta. Men det var riktigt kul att se dom avancerade dansarna, hur det egentligen ska se ut osv. Men nästa gång vill jag välja jazz! Så häftigt att se de, dom dansar så bra!!
 
Var hemma runt nio på kvällen och kollade en stund på modern family med tjejerna här hemma. Sen gick jag och la mig i min säng och läste i min bok "Fifty Shades of Grey". Det är så himla bra att jag köpte den på engelska i Sverige för det är perfekt nu när jag är här och vill läsa så mycket engelska som möjligt!

Kommentarer

Mamma

2013-11-06 - 21:23:35
Den stranden ser helt fantastisk ut, i morse fick jag skrapa bilrutorna :-((((så njut och bada för oss
Svar: Det var väldigt fint! Dit måste vi åka. Känns så konstigt att ni har det så kallt hemma, älskar dig mamma
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus