Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Third street shopping

Kändes som jag släpade hem mig själv från bussen idag.. har sådan sjuk träningsvärk i benen och rumpan. Kände mig som en haltande åsna.. Tog nämligen bussen från 14th street idag istället eftersom den bussen inte är lika knökfull på eftermiddagen som blue bus. Då får man gå av vid wilshire och gå den biten hem, vilket är lite mer än dubbelt så långt bort. Alltid skönt med lite extra promenad men inte med den väskan jag bar på och träningsvärken på det!
 
Imellan mina två lektioner åkte jag till 3rd street för att kolla på nya jeans! Har endast ett par nu eftersom mina svarta dr denim jeans har det blivit hål i. Och fick med mig 2 par nya hem plus en halsduk som jag velat ha länge! Ni ska bara veta hur kyligt det är på morgonen och på dagarna är det runt 20 grader. Den skillnaden asså så jobbigt..
 

Svarta denim och vanliga blåa! Båda för 55dollar utan tax (370:-) Så mycket billigare i USA!


Halsduken kostade bara 5dollar vilket är typ 35:-

Hehe jag och Titti nu, precis innan hon såg en spindel på väggen så vi sprang upp på stolarna. Men som tur var har vi den modige Jasmin här som kommer och dödar alla monster!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus