Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

The Hunger Games

Det blev lite strul igår när vi skulle på bio. Den skulle ju börja 8 pm men när vi kommer in till salongen så sitter de ett par på våra platser så dom flyttar ett snäpp bort. Sedan kommer en kvinna som säger att hon har Jennifers plats haha! Och jag satt ju såklart där och tjata emot och gav mig verkligen inte men gubben sa "but we bought this tickets on Monday, so that´s our seats!!" och var jättebestämd men jag sa att det spelar ingen roll för vi har också dessa platser, det är ju inte vårt fel.

Tillslut såg Jennifer att det stod torsdag på våra biljetter (det var ju fredag igår) så hon försökte dra iväg mig men jag vägrade ge mig. Så viskade hon det till mig så smög vi iväg haha tur att inte gubben såg att det stod torsdag på våra biljetter, då hade jag skämt ihjäl. Så vi fick följa med en som jobbade ut och fick nya platser fast på en senare föreställning som började 11pm istället.

Så vi gick runt lite i Nordstrom och tittade på saker, och tog kort vid granen innan vi gick hem igen och spelade kort med Titti.
 
Sen gick vi tillbaka igen innan bion började! Och gud vad bra den var. Ni måste se den! Slutet var dock lite komplicerat men det kommer ju en trea. Haha jag och Jennifer gick och diskuterade filmen hela vägen hem sen om hur de menade med slutet osv. Nu längtar jag till trean kommer ut!!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus