Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Nystädat och möblerat

Såhär ser vårt rum ut nu! Tagit isär sängarna men rummet blev mycket större nu även om det känns tråkigt att sova ensam!

Min säng, nytvättat och resten av tvätten ligger i påsen.


Min byrå och Jennifers klädhängare


Jennifers sida av rummet

Skrivbordet står kvar som innan. 
 
Alltid skönt med lite nytt och fräscht i rummet. Har rensat hela mitt övre skåp i byrån också där alla mina skolsaker och onödiga papper och saker låg. Och så stod vi länge i köket och städade.

Ni skulle se spisen innan.. den var helt oljig och massa matrester runt om och som fastnat. Det var nog det äckligaste jag varit med om men jag tog bara tag i det och gjorde rent! Se så fint det blev efteråt. Tog ingen före bild för då hade ni nog kräckts. Japp, nästa gång är det verkligen inte min tur i alla fall att städa den äckliga spisen kan jag säga!


Och här har Jennifer gjort fint och rent!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus