Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Min gamla blogg

Herregud vad roligt! Jag hittade mina gamla blogg och har kollat igenom lite snabbt. Såg att jag skrivit detta inlägget den 18 April detta året och kolla bara hur mycket jag skriver om drömmar i framtiden och resa och flytta till USA. Och vad gör jag nu? Jo jag sitter här i min egna säng i min lägenhet i Hollywood, LA och är nog världens lyckligaste människa som får uppleva detta! Något jag alltid drömt om och i våras trodde jag ALDRIG att jag tillslut skulle hamna här. Snacka om vad saker förändras på bara några månader!

Detta är från mitt inlägg i förra bloggen jag hade..

1. Jag älskar kläder.
2. Jag älskar hundar.
3. Jag är jättetrött på skolan och då menar jag JÄTTE.
4. Jag drömmer alltid om vad jag vill göra i framtiden och vad jag vill vara med om, även om jag inte alltid tror att det kommer bli verkligt.
5. Min tatuering får mig att vilja göra allt jag drömmer om.
6. Jag funkar oftast med alla människor, lätt att anpassa mig till vem jag umgås med.
7. Jag är dålig på att ta tag i saker.
8. Min familj är det absolut viktigaste i mitt liv.
9. Jag kan prata om allt med min mamma - allt.
10. Jag vill flytta till usa, åtminstone några månader och lära mig flytande engelska och uppleva livet där (ja, jag är avundsjuk på dig Natta)
11. Jag är väldigt djup och tänker mycket, ibland alldeles för mycket.
12. Oftast tycker jag bättre om att umgås med killarkompisar, man kommer bättre överrens med killar. Kanske har det blivit så för att jag har två bröder? 
13. Jag och min pojkvän har sammanlagt varit tillsammans i snart 28 månader.
14. Jag älskar musik, det får en att tänka på gamla minnen osv.
15. Resa kan vara det bästa som finns.
16. Jag längtar till balen och studenten mer än något annat just nu.
17. Jag är rädd för döden.
18. Jag har nog bytt hårfärg mellan ljust och mörkt minst 10 gånger.
19. Jag vet inte ens varför jag gör denna lista...
20. Jag älskar glass!! Åt Ben & Jerry förut, hehe.
 
Haha så det kan gå! :)

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus