Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Melrose Ave

 
När vi var ute på lite PW igår i det underbara vädret.
 
Sedan på kvällen var vi på bio och såg filmen Carrie som jag tycker var jättebra förutom slutet som var överdrivet. Det ska vara en skräckfilm, och jo man var rädd, men denna var bra för att filmen hade ändå en handling hela tiden vilket inte många skräckfilmer har. Skräckfilmer brukar man bara vilja se för att man gillar att bli skrämd (jag i alla fall) men denna var både läskig och bra handling om en tjej som har det jobbigt i skolan på grund av att hon är den hon är!
 
Sen gick vi hem och sov! Vaknade nu vid åtta. Herregud vad skönt det är att faktiskt vakna tidigt och må riktigt bra istället för att vakna upp på lördag morgon klockan tio och vara helt sliten och bakis. Jag gillar att vi haft en lugn helg, man mår så mycket bättre "dagen efter" och jag känner mig mer pigg och utvilad och framför allt nyttig mot min kropp!! Nu ska jag snart upp ur sängen och äta frukost sen ska vi till Venice beach och sooola och badaaaa vid stranden!
 
Ha en bra lördag svealand och festa lugnt!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus