Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Lite pause från plugget

Igår hade vi en jättemysig hemmakväll! Satte på oss bikini och hoppade i jacuzzin och poolen en stund sedan gick vi och bastade som var riktigt skönt tills jag inte pallade mer. Sen tog jag en varmdusch och så spelade vi kort hela kvällen och åt gott! Gick GRYMT för mig i början men sedan bara sämre.. så jag förlorade såklart och fick ta mitt egna straff! Att äta flytande smör, dock behövde jag bara ta ett sprut i munnen men fy det räckte haha! Jennifer har film på det på sin blogg. Usch ska aldrig mer förlora!

Bild från weheartit
 
 
Idag har jag pluggat heeeela dagen förutom ätit. Prov imorgon och jag orkar verkligen inte det. Vill bara ha lov nu. Är så trött på plugget så pausade med lite photo booth bilder och bloggande. Hoppas ni hade en bättre söndag än mig och en bra start på veckan! Puss
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus