Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

LA PIAZZA & TOPSHOP

Hade en jättemysig kväll med Jennifer och Linnea igår. Vi gick ut och åt på la piazza och jag åt pasta carbonara som jag ätit där innan, såå god! Efter middagen gick vi upp på taket vid parkeringen så man kunde se utsikten på hela the Grove. Och efter det gick vi och kollade runt i lite affärer men jag kunde inte lämna TOPSHOP utan att få med mig denna fina pälskragen. Så länge som jag velat ha en sån, har t om tänkt fråga mamma om hon kan köpa en i Sverige och skicka hit men nu hittade jag ju en själv som jag är jättenöjd med.
 
Så denna ska jag bo i hela vintern här!
 
Ha en fin lördag!

Kommentarer

Mamma

2013-11-16 - 20:34:03
Grymt snygg, en sådan fin finns inte i Sverige puss

Barbro

2013-11-18 - 21:20:02
Snyggt så det passar en snygg flicka. Må gott Fanny jag läser varje dag men dålig på att kommentera. Kram
Svar: Tack.Blir superglad att ni följer mig varje dag. Kram
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus