Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Happy Halloween

 
Tänkte lite fel igår hehe det är ju inte alls ny månad idag. Fortfarande Oktober men inte vilken dag som helst, för det är halloooweeeen today!! Var jättekul i skolan för de engagerar sig så mycket så det var bord och tält överallt med massa utklädda elever osv. Gick bara förbi så hann inte se riktigt om det sålde något eller vad det gjorde vid varje bord. En DJ hade de också ställt upp vid fontänen, som spelade asbra musik faktiskt.
 
Trevligttrevligt! Fick även godis av min engelska lärare som sa att vi skulle göra tävling i klassen vilket vi gjorde, men vet inte vilket lag som vann för till sist sa hon bara att vi fick ta allt godis och äta upp för hon ville inte ha med sig det hem så alla slängde sig på de och jag fick ju en del så bra som jag är på att vara först fram haha. Man får ju faktiskt äta godis när det är stora högtider..
 
Nu är jag hemma och det är äntligen helg! Ska gå och handla snart och sedan bara ta det lugnt ikväll tror jag, klädde ju ut mig förra helgen och firade halloween. Ha en bra helg alla!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus