Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Grattis på fars-dag!!


Ibland önskar jag allt att var hemma hos min fina familj. Saknar din goda mat pappa och dina stöttande ord när jag tror att allt är meningslöst! Kommer aldrig glömma efter min första uppkörning och jag kom hem och grät som aldrig förr.. herregud jag trodde mitt körkort var över och att jag aldrig skulle få det.. ungefär sådär. Och jag bara slängde mig på sängen och grät och du kom och höll om mig och förklarade att det inte är över, att det kommer lösa sig och att jag kommer ta det där körkortet snart! Två dagar efter fick jag körkort! Sedan att du är fiskarnas stjärntecken och jag med, gör att vi är väldigt lika på sättet, det har jag faktiskt tänkt på. Du vet, jag tror ju på sånt med stjärntecken osv haha och vi är faktiskt väldigt lika på sättet om man tänker till!
 
Älskar dig pappa! ♡

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus