Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

GODNATT

Godkväll LA! Nu är jag riktigt glad. Min engelska är inställd imorgon, fick ett mail av min lärare idag. Den som är tre timmar ni vet från 07.45-10.50! Så jag börjar 12.30 istället vilket betyder låååång sovmorgon.
 
Efter den dans lektionen slutar jag. Sen är det bara onsdag kvar! Och då sa min cheerlärare till mig nyss när jag var där att lektionen är inställd på onsdag kväll. HAPPY MOMENT
 
Det betyder att jag bara har en danslektion imorgon och sen en engelska och en dans lektion på onsdag sen är det helg igen. Det är ju thanksgiving på torsdag så alla är lediga tors, fre.
 
Bara 10 skoldagar kvar nu innan lov!! Håll ut.. 
Det jobbiga är inte att sitta på lektionerna för jag vet att jag har det jätteslappt jämfört med vad ni har i Sverige. Det jobbiga är att ta sig till och från skolan varje dag. Jag vill ha lov och bara kunna göra roliga saker nu!
Vill ha värme igen så man kan ligga i poolen och sola! Så för ni som tror att vi har sommar här fortfarande, det har vi inte! Dock är det ibland runt 20 grader mitt på dagen men på morgonen och kvällarna/nätterna är det precis under 10 grader ungefär. 
 
Blev också väldigt glad i helgen när Linnea sa att vi börjar nästa termin 17 februari så vi kollade upp det och såg att vi började 18 februari!! Det betyder att vi har lov från 18december-18februari, ja typ som ett sommarlov :)

Kommentarer

Barbro

2013-11-26 - 10:05:29
Vad skönt ni har det Fanny. Här är kallt vill jag lova men ändå så fint med sol idag. Jag reser till Tranås imorgon vi ska gå på Spa jag o syster. Julskyltning ska vi se det är ju första adven. Så fint överallt .. Liseberg var kul med Oliver.Jag åkte det stora hjulet. Modigt va? Nu kommer väl snart din Anton? Förstår att du/ni längtar. Tänk vad fort tiden gått redan 6 månader har du varit borta. Stoppa tiden nu så ni får njuta sista halvåret som ni gjort hela tiden. Älskar dig. Kram må gott.
Svar: Gud vad skönt med spa. Jag hörde att ni var på liseberg och han berättade för mig att du vågade åka den till slut haha. Ja nu är det inte långt kvar tills han kommer! Längtar jättemycket. Ja eller jag har varit här i 4 månader. Kram Älskar dig
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus