Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Basketball match

Igårkväll åkte jag på cheeren som vanligt men nu för tiden är det alltid basket matcher i hallen innan oss. Så jag satte mig och kollade en timma tillsammans med de andra. Det var riktigt mycket publik på läktarn faktiskt!

Det var skollaget (Corsairs, dom med vita kläder) som spelade mot några! Kul att se lite olika sporter här, och har även sett tjejlag som spelar volleyball matcher här inne ibland.
 
Satt en timma och kollade innan jag åkte hem igen. Sen när jag är tvungen att byta buss som alltid för att komma hem så var det långt kvar tills den skulle komma så jag gick in på Wahlgreens affärer så länge. Och såklart när jag kommer ut har jag missat den också..

Men vilken tur jag hade att Titti var ute och körde då så hon kom och hämtade mig! Hennes mamma är ju här nu på semester och hälsar på så de har hyrt bil. Så då fick jag åka med henne hem! WOHO!
 
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus