Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Barer och Protein pulver

 
Handlade ju som sagt på Trader idag. Köpte lite småsaker som morötter, fil, clementiner och alla dessa barer och även en women's protein som jag ska börja ta varje morgon till frukost. Tror att det är något pulver man ska blanda med vatten eller mjölk och dricka dagligen för att få i sig protein. Vanilj smak är det på den, och jag tror att den gör lite så att jag blir mer motiverad till att träna och äta bra eftersom det kommer kännas som den inte hjälper om jag stoppar i mig massa choklad eller liknande hehe. Har ju varit borta från träningen nu hela helgen eftersom min hosta aldrig vill försvinna. MÅSTE MÅSTE bli frisk snart!! Så jag kan vara med och gymma ordentligt i skolan, det är ju endå en kurs jag ska få betyg i också. Måste bättra mig där så jag får bättre resultat än vad jag hade i början av terminen när vi har final test.
 
Igår åt vi ju på hardrock och då åt jag onyttigt igen, blev en grilled chicken sandwish med pommes. Men ibland blir det bara så, jag menar.. när jag var hemma i Sverige haha asså skojar inte, bakade kladdkaka nästan varje dag när jag kom hem från skolan med min lillebror. Gick i skåpen stup i kvarten och små-åt hela tiden!! Åt chips, godis, glass och allt möjligt med Anton. Men nu är det faktiskt bara ibland :) Försöker i alla fall!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus