Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Saknar det redan, när jag ser bilder

Finns lite bilder som en fotograf tagit under SM när vi är på mattan och tävlar.

Och för er som tycker det är tråkigt när jag skriver om cheerleading så har jag faktiskt gått i det i flera år, tog ett uppehåll i 2 år och började i höstas igen. Cheer har varit en del av mitt liv sedan jag var hmm 13 typ? Alltid älskat det eftersom det är så många olika moment i sporten. Att tävla tillsammans med ett lag och sätta ett program, den glädjen finns inte i någon annan sport. 20-30 stycken samtidigt på matten, 1 enda program som man tränat på i ett halvår och man får 2 minuter och 30 sek på sig på mattan och visa vad man kan! Det är lite men dom minuterna och sekunderna betyder så mycket, allt ska sitta PERFEKT. Och cheer.. herregud vad mycket slit, smällar och träning som krävs bakom allt. Det gäller att vara duktig i alla moment! Och i USA, sporten är sjukt stor där!!! Har faktiskt mailat med någon i USA som sa att jag kunde ta kontakt med någon coach om jag skulle vilja gå i det när jag bor i Kalifornien.
 
Men det jag ville säga är att, detta var mitt sista år för nu tvingas jag ju sluta eftersom jag åker i sommar.. så detta är de sista bilderna på mig som cheerleader! Åtminstone här i Sverige..
 
Toetuch, jag, Hanna och Natta

En till bild när jag hoppar toetuch, min min var otroligt vacker så a..

Matilda och jag mitt i gymnastiken
 
Jag i min salto, ful min:):)

Kommentarer

emma

2013-05-22 - 18:46:34
hur fan kan du kvinna..?!?
Svar: hahaha älskade emmisen!!
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus