Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Snart dags för schema inför vårterminen 2014

Hejsan tiden går så himla snabbt samtidigt som den går riktigt riktigt långsamt! Det känns som skoldagarna faktiskt rullar på. Snart är denna veckan slut och nästa vecka är det i princip bara finals vilket betyder "slutproven" i alla kurser. Har börjat fundera lite på hur jag vill att mitt schema ska se ut till nästa termin, jag ska försöka få det så bra som möjligt för mig själv. Jag ska inte ha dessa onödigt långa två timmars raster mellan lektionerna och jag ska faktiskt försöka göra så att jag endast går i skolan två ggr i veckan istället för fyra eftersom vi bor så långt ifrån skolan. För det är så onödigt att åka till skolan någon dag för en lektion och sedan hem igen, slös på tid och pengar helt enkelt. Bättre att ha två långa dagar! Men nu ska jag inte säga för mycket.. have not decided yet så vi får väl se. Och om inte tiderna i varje klass tar slut innan jag ens hunnit blinka.

Åh sommartiderna på third street! I miss.. denna dag jag gjorde min henna tatuering också. Har faktiskt börjat kolla på en seriös nu istället, är så sugen.

Kommentarer

Olivia Lindbergooo

2013-12-06 - 16:46:26
Åh finaaaa Fanny!!! Saknar dig så mycket, längtar tills du kommer hem igen(njut varje dag du lever där i paradiset för här hemma är de snösnösnöö) pussisssss

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus