Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Pan Pacific Park

Heeej där! Idag var jag och Titti lediga från skolan, eller våran helg började idag så vi bestämde oss för att gå och träna imorse. Dock har jag världens träningsvärk i framsida lår från gymmet igår men jag gjorde så gott jag kunde idag. Sedan duschade vi och gick ner till erewhon och köpte sallad och gick till Pan pacific park (som ligger utanför vårt komplex, påminner om slottskogen) och satte oss och gottade oss lite i solen med en jättegod lunch!! Det har verkligen blivit fint väder här igen. En dag kan jag gå och frysa ihjäl med halsduk och vantar och ena dagen går jag med kjol/shorts ute. LA vi snackar om..
 
Såhär härligt hade vi det i alla fall hela förmiddagen!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus