Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Igår-kväll slog nog alla kvällar

Heej igen! Har inte direkt jättemycket bilder från igår men får försöka berätta den i ord istället. Jag tvekade jättemycket på om jag skulle med Titti och alla de andra igår till en bar eftersom jag inte är hundra på att jag kommer in med mitt amerikanska legg alltid men bestämde mig faktiskt för att följa med. Så hon och jag traskade till CVS för att köpa lite dricka och gick sedan hem och fixade oss samtidigt. Blev hämtade av Pa och hans kompis och åkte till Santa Monica där vi skulle ut på en bar - bungalow!

Fy satan vad roligt vi hade!! Vi drack perfekt verkligen och mådde så jäkla bra hela kvällen, träffade massvis med människor både svenskar och amerikanare och allt var bara så perfekt från början till slut! Denna baren var riktigt bra och det var mycket folk. Slutade med att vi åkte på efterfest men jag somnade nästan vid bordet i köket för jag var såå trött sen åkte vi till donken och sen skjutsa dom oss hem. Tack verkligen alla för en sjukt bra kväll! Dit ska jag definitivt gå igen.

 
Jag gillar när det är musik men inte så högt så man inte kan prata. Detta var mycket mer socialt och folk var så himla trevliga och allt jämfört med när man är ute på klubbar där allt går ut på att bara stå och dansa typ och man kan knappt prata med folk för att musiken är så hög. Så tummen upp för dessa barer! Den låg väldigt nära havet/stranden också så man såg palmer och sånt precis utanför.

Kommentarer

общая Мобилизация

2023-09-30 - 01:30:24
Hi there, You've done a fantastic job. I'll certainly digg it and personally suggest to my friends.

I am sure they will be benefited from this site.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus