Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Firar in att det är nästan lov

 
Idag har det varit en lång dag känns det som. Började med final på morgonen i kursen Sport Psychology som för övrigt gick helt ok. Får se sen vad mitt resultat blev. Direkt efter det så slutade jag och Jennifer vid 9.30 ungefär så vi gick till kafeterian och sen mötte vi Linnea en snabbis innan vi åkte till Third street promenade vilket nog är min favorit gata! Gick först och kollade i lite affärer, var så sugen på att shoppa men jag höll mig för jag måste verkligen spara allt till lovet nu. Sedan gick vi och köpte en jättegod sallad till lunch och satte oss ute i solen och åt! ÅÅ så himla härligt när det är varm och fint väder! Efter det gick vi såklart till yoghurtland.
 
Jag har nästan lov nu. Har i alla fall en lång helg nu och på måndag har jag endast gym från 11 tror jag sedan slutar min termin för alltiiiiid äntligen lov då!!! Snart..

Kommentarer

Anonym

2013-12-12 - 21:25:11
Hej,vad duktig du är med träningen,önskar jag vore häften så duktig.Konstigt att du inte är här nu,önskar att du får en mysig jul ,du får ju kärt besök.julklappen kommer på kontot i slutet av nästa vecka.Puss och kram min lilla Fanny Från Mormor
Svar: Hej tack mormor! Ja det känns konstigt att inte fira jul med er där hemma men får göra det bästa av situationen här. Tack så jättemycket världens bästa mormor. Kram på dig
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus