Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

1 vecka kvar

Snart är det lov! Överlycklig
 
9 December: 8-9.20 Sport psychology, 11.15-12.30 Gym
10 December: 8-11 Final prov English, 12-15 Final prov Dans
11 December: 8-11 Final prov Sport Psychology
12 December - 15 December: Helg!
16 December: Final test Gym
17 December - 18 Februari: LOV!!
 
Hade inte varit fel med sånt här väder under lovet, men vintern kan väl också vara mysig! Kommer ju trots allt ha sommar här säkert från Mars-Juli sen ändå! Bilden är från när jag var i Kap Verde, vilket är en ö i Afrika. Kommer ihåg att det var under denna resan jag började prata med mamma om att jag seriöst ville flytta till USA ett år så pratade vi med dom andra i familjen om det och skämtade lite om att jag skulle åka och att de skulle få skypea med mig, att de skulle komma och hälsa på och hur jag skulle klara mig själv osv osv. Nu är allt det verklighet!!

Kommentarer

Barbro

2013-12-11 - 11:50:51
Vilken fin underbar bild. Du har det fantastiskt som kan sola och bada. lite avundsjuk blir jag. Finaste du ha det fortsatt gott därborta. Här är slask grått men ändå ett fint Julsmyckat Göteborg. Ska ni fira Lucia? Ni kan ju lussa för varandra. hälsa J. Kram Farmor.
Svar: Tack! Kan tänka mig att det är fint med allt ljus i mörkret. Vi får se hur vi firar Lucia men något blir det nog. Hon hälsar tillbaka! Kram
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus