Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Varit här i en månad nu

Haft en jättelugn torsdag och det har varit hur skönt som helst. När jag vaknade gick jag till gymmet och powerwalka och sprang en stund och efteråt lite styrka. Sen har jag legat vid poolen med tjejerna och träffade lite annat folk där som bor här på komplexet! Sen har jag bara varit inne och inte gjort mycket alls eller jo ser ni att jag ändrat min bloggdesign? Jag tröttnade på den andra. Nu tänkte jag göra middag och sen har jag bara lust att slänga mig ner i soffan och äta något riktigt onyttigt och sätta på en film! Låter som en perfekt torsdag. Detta är sista helgen också innan skolan börjar nästa vecka.
 
Nu har jag varit här i exakt en månad, tiden har gått så fort!!
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus