Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Redan september, tiden går så fort

Har fått en del frågor av er men kommer svara på dom imorgon (måndag) eftersom jag är ledig från skolan. Om ni hinner komma på någon mer fråga har ni imorgon på er också. Bra va? Herregud blev jätteförvånad när jag kollade min statistik idag och såg att jag hade över 200 unika besökare igår, att det faktiskt är folk som vill läsa om hur jag har det här! Skitkul :)
 
Jag har legat vid poolen hela morgonen, faktiskt första gången på denna veckan så det var skönt att få lite tid till att sola och bada i 35 graders värme. Sedan har jag duschat och skypeat med min pojkvän och var sedan nere på erewhon och köpte lite lunch som jag åt nyss. Åt knäckebröd med avacado och mozzarella och köpte en protein smoothie. Affären nedanför oss är perfekt och all mat är organic där (ekologisk och bara bra innehåll). Jag och mina roomies funderar fortfarande på vad vi ska göra ikväll, har inte riktigt bestämt oss än men någonting blir det väl. Allt löser sig! Hoppas ni haft en bra helg, min är inte riktigt slut än så det är naaaajs.
 
Nu ska jag sätta mig och plugga lite för första gången. Har några uppgifter i ett häfte som måste göras i engelskan och säkert något mer! Godnatt Sverige 
 
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus