Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Just win baby

Skolan har blivit så mycket roligare nu när man kommit in i det och börjar känna igen folk i sin klass och lära känna läraren mer. Eller 'känna och känna' men förstå hur dom är! Min sport psychology klass tycker jag jättemycket om. I onsdags testade vår lärare oss och frågade massa frågor så skulle man ställa sig på en av sidorna, det som passade in på sig själv tex hur många syskon man har eller vilken hand man lägger överst när man knäpper händerna osv. Sedan satte hon lappar på våra ryggar så fick vi gå runt och försöka para ihop varandra utan att säga vad ordet var, och till slut var man grupper med de orden som passade ihop med sitt egna!

Så vi satte oss i grupperna och jag fick vara med Tony, Henri och Martin och vårt lag heter Raiders och vår färg bestämde vi att det skulle vara silver and black och vår 'ramsa' är Just Win Baby. Haha asså jag orkar inte! Jag lät bara killarna bestämma för jag hade ingen fantasi alls, så jag bara skrev ner allt. Sedan har man olika roller i gruppen osv! Det verkar i alla fall jättekul och nästa lektion ska vi fortsätta med det!

Gym lektionen är också min favorit eftersom jag älskar att träna jättemycket och känna att jag får träningsvärk efter för då vet jag att jag kört ordentligt (dock inte denna träningsvärk jag har nu..)

Och såklart cheerleadingen!!! Men den får vi se hur det blir med.. tyvärr

Bilden är från i måndags när vi låg ute vid poolen. Och på kvällen var vi hemma hos Tomer med några och tog de lugnt bara! I helgen har vi inget planerat så tar det som det kommer.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus