Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Just precis nu

 
Hade lite mysigt ute i jacuzzin med tjejerna och poolen nu ikväll eftersom vi inte hade något annat för oss och är lediga imorgon!! Riktigt skönt var det men de dåliga är att man bara får vara där till kl tio på kvällen..
 
Ni skulle bara veta hur trött jag är efter denna veckan och då var jag endå ledig i måndags. Men jag menar jag har träning minst en gång per dag i skolan! Jag är heeelt slut och mina ben värker och min rumpa och allt.. ja asså jag vet inte vad jag ska ta vägen. Dom skakar och så fort jag ska träna nu så kan jag inte göra något alls nästan och jag kan inte sätta mig ner någonstans utan att få ont. Har haft träningsvärk många gånger innan men detta.. det är nog rekord! Hoppas bara att det går över i helgen så jag kan köra fullt ut nästa vecka igen.
 
Blir väldigt mycket skola, betala räkningar, sova, träna och åka buss dessa dagar om ni undrar varför jag inte uppdaterar er så bra just nu.
 
Tänkte visa er vår lägenhet också men just nu är det kaos här hemma haha! Allt ligger överallt och det ser inte alls fint ut. Romina är påväg att flytta ut och Jasmin har precis fått hit alla sina grejer så det är lådor lite överallt så bilderna får vänta. Nu är det äntligen helg! Gud vad jag längtat!!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus