Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Inställd lektion

Tycker faktiskt att jag är ganska bra på att få otur eller tycker inte ni det? Lyckades såklart idag också.. Hade helt glömt av att gym-lektionen var inställd idag så efter min första lektion som slutade 09.20 sätter jag mig på en bänk och äter min älskade bar (kosttillskott). Sedan får jag för mig att åka till något köpcentrum under denna rasten eftersom nästa lektion inte börjar försen 11.15! Så jag sätter mig på bussen och åker en bit för att se om jag hittar något men det gör jag inte så jag bara hoppar av någonstans där bussen stannar och börjar ta mig tillbaka istället. Bara det att bussen har ju hunnit komma en bit och att gå i denna stad är nästan omöjligt, avstånden är enorma till allt!
 
Och solen stekte och jag vandrade en bra bit och stannade till i någon butik på vägen tills jag till slut såg en busshållplats. Ställer mig där, bara det att jag får vänta i minst en kvart innan den jäkla bussen kommer och kör mig tillbaka till skolan. Så när jag äntligen är där går jag och byter om till gymkläder och går ner dit lektionen alltid är och sätter mig utanför och väntar på att läraren ska komma. Ingen var där men de var inte så konstigt!? Jag var endå 25 minuter för tidig. Så när jag suttit där i en kvart ser jag en lapp på dörren att det står att lektionen är inställd. ÅÅÅÅ VAD SUR JAG BLEV!! Det kommer jag ju ihåg att hon sa men inte tänkte jag på det!! Så jag fick gå tillbaka till bussen och åka hem istället. Stannade dock på Macy's som ligger på vägen vid Pico Blvd och köpte med mig lite saker hem.
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus