Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

En mysig fredag med tjejerna

 
Var på the grove idag med tjejerna! Jag köpte boken the city of bones (the mortal instruments) som är boken till filmen som hade världspremiär för ungefär två veckor sen och vi såg ju den på bio. Riktigt bra var den så det stod mellan den och hunger games när jag stod i bokaffären men tänkte att denna är ju lite nyare. Och jag gjorde det nästan BARA för att träna på min engelska, så de va ju gööör bra. Vi åt middag där också och sen gick vi och köpte varsin ben & jerry! Jag vet STANDARD för oss!
 
Hoppas ni haft en bra fredag och får en ännu bättre lördag. Nu ska jag sova! Natti
 
Filmen jag la upp i tidigare inlägget var en film från någon vecka sen vid 3rd street, ville bara testa videofy me appen! Nu vet jag att det funkar också!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus