Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Chokladbollar och Lure

 
Igår (torsdag) var jag helt slut när jag kom hem från skolan och somnade som vanligt i sängen bredvid Jennifer som också sov när jag kom hem. Vaknade vid halv sju eller något på kvällen så gick jag och tjejerna ner till erewhon och köpte lite saker för vi fick för oss att vi ville baka! Så det blev chokladbollar som för övrigt smakade typ nyttigt? Kanske för att vi köpte ingredienserna på erewhon.. där är allt organic, men goda var dom endå. Sedan fixade vi oss och drack lite champagne innan vi tog taxi in till hollywood och festade på Lure. Hade en superduper bra kväll verkligen! Och när vi kom hem igen inatt så ställde sig Titti och Jennifer och bakade ännu mer chokladbollar och jag? Ingen aning vad jag gjorde haha sprang runt och låg på golvet och kollade på antar jag. Fick i mig en chokladboll i alla fall sedan deckade vi alla i våra sängar och idag vaknade vi upp till dåligt väder! Skönt det också. Då kan man bara ligga inne och slappa. 
 
Ska dock fixa lite saker idag och ikväll tänkte vi gå ut och äta faktiskt på the grove

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus