Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Bättre lycka nästa gång

Igårkväll blev det inte alls som vi tänkt oss haha. Jag och nio andra tjejer var jättetaggade på att gå på collegepartyt igår eftersom det var labor day men när vi satt i våra taxibilar påväg dit så får vi reda på att polisen kommit dit och att festen är över.. så vi tvekade en del i taxin om vad vi skulle göra istället haha stackars chauffören.. Tänkte åka in till hollywood blvd och släppa oss där för att gå någonstans men så kom vi på att vi inte hade klackar på oss så vi åkte hem igen, snackade ihop oss med de andra tjejerna och de visste någonting annat men problemet var att det låg ungefär dit vi tänkt åka från början och det var en bra bit bort. Och vi hade redan slängt iväg onödiga taxipengar.. men vi gick in och jag tog något att dricka och kände endå att jag ville iväg men de tog för lång tid och mina roomies orkade inte så det blev inget. Istället gick jag och Jennifer ut och tog en promenad vid the grove och hade det mysigt och skratta för hur j*vla misslyckad vår kväll blev men endå slutade den helt ok! Haha
 
Men bättre lycka nästa gång! Idag kom Jennifer in och väckte mig 12.20. Fattar inte att jag kunde sova så länge? Sen har jag legat ute vid poolen och där låg även Danny Saucedo som bor på vårt komplex, inte illa. Nu har jag kommit in och duschat och ätit lite, ska iväg snart med Jennifer så får vi se vad vi hittar på. Jag vill gå förbi 99 cent store och kolla, de kanske har mat där också, svinbilligt i så fall! Era frågor svarar jag på ikväll innan jag går och lägger mig.
 
Här är en karta föresten på vart vi bor west hollywood som är inringat i rosa och vart vår skola ligger santa monica som är inringat i blått, vet att många undrat hur långt det är emellan. Det tar ca en timma att åka till skolan pga trafiken men det funkar.
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus