Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

B på mitt första prov!

Som ni så väl vet nu vid denna tiden så har jag inte alls mycket tid och ork till att blogga på vardagarna tyvärr och det händer inte så mycket så ni vet. Har haft min vanliga måndag igår med träning på kvällen och var hemma efter halv ett på natten! Idag mådde jag inte jättebra när jag vaknade 05.45 så jag var med på första lektionen (engelskan i tre timmar) och sedan åkte jag hem! Mailade min danslärare att jag är sjuk och somnade i tre timmar här hemma.
 
Har nyss vaknat! Diskat och dammsugit lägenheten. Såg förjävligt ut verkligen. Det blir lätt så att om en lägger sin tallrik i diskhon så gör nästa de och nästa.. och så fortsätter det så. Så till slut får man ställa sig och diska hur mycket som helst istället! Nu tänkte jag faktiskt städa i ordning min garderob och sen gå ut och ta ut pengar och lite sånt. Så himla skönt att ha varit hemma nästan hela dagen! Jag behövde de eftersom min huvudvärk, halsont och öronen dödat mig hela morgonen kändes det som..
 
Jag fick tillbaka mitt engelska prov idag som vi gjorde förra veckan, det var det första provet jag har haft här än så länge. Blev jättenöjd, jag fick B! Och för er som inte vet är A det bästa och F det sämsta.
 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus