Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Tonight it's just you and me

 
Igår bestämde sig jag och Jennifer för att ha en liten BFF night bara hon och jag. Så efter skolan duschade vi och fixade i ordning oss lite. Jag använda min ansiktsmask för första gången och gud vad jag tyckte om den!
 
Sedan gick vi bort mot the Grove och bokade bord på La Plazza tror jag det heter. En jättemysig restaurang där vi åt jättegoda sallader. Så tog vi lite bilder vid fontänen (haha som ett par som var på date kändes det som).
 
Efteråt gick vi och kollade i en jättemysig inredningsaffär och var även inne på Dylan's Candy affär. Bara för att gå runt och kolla på allt gulligt godis. Den butiken är precis som en liten godis butik inne på liseberg, fast ännu mysigare. Och till sist gick vi och köpte oss B&J, vindruvor, bananchips och popcorn och gick hem och myste ner oss i sängen och kollade på film.
 
Det här sa vi att vi verkligen får göra oftare! Det behövs ibland lite egen tid med sin bästis, även om vi ses varje dag hehe men vad gör det. Jättemysig torsdagskväll i alla fall!

Kommentarer

Nmormor

2013-10-19 - 09:51:36
Härligt det låter och mysigt,själv är jag i B.Ska hälsa på i Viskafors idag och sedan till GBG i em.Kramar till Er från oss

din svärmors dröm

2013-10-26 - 21:15:45
Jag vill ha min 30cm långa mellan dina skinkor Fanny!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus