Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Sushi

 
Gissa vem som åt Sushi igår? JAAG. Asså jag förstår inte mig själv ibland, jag kan få för mig att jag vill börja gilla något så jag äter det bara för att jag vill. Tex sill, jag tar alltid en bit vid jul för att smaka för att det ser så gott ut men jag vet ju redan att jag inte tyckt om det? Jag menar, jag har ju säkert testat det fem år i rad nu.

Jag är inte ett direkt ett fan av sushi och har knappt smakat på det innan men nu ville jag äta det så gick förbi erewhon igår med Titti efter att vi varit på beverly center och köpte det. Åt dock bara tre bitar så fick Linnea resten, man blir ju så mätt på dessa risklumpar! Men gott är det faktiskt, inte favorit mat direkt.
 
Haha laxen ser rosa ut på bilden, vet inte varför det blev så konstig färg i kameran men de såg inte ut så i verkligheten i alla fall. 

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus