Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

RESA BOKAD!!

  • 15 juni flyger hela min familj till San Francisco från Sverige i ungefär två dagar (inte jag).

  • Sedan bilar dom ner hit till LA. Semester här i en vecka så ska jag visa dom allt.

  • Efter det bilar vi vidare till Las Vegas och stannar där i två dagar. LOVE IT! vill verkligen tillbaka dit

  • Sen tar vi flyget till NEW YORK!!!!!

  • Och till sist, den 7 juli, flyger vid från NY hem igen till lilla Sverige!
    Så jag är alltså hemma igen på morgonen den 8 juli. Det betyder att jag då bott i USA i 11 månader och 12 dagar.
 
Så såhär ser min början av nästa sommar ut, älskar livet kan man säga :) Ser fram emot det såååå mycket samtidigt som jag absolut inte vill lämna mitt liv här.
 
 
Ååå fatta vilket äventyr jag fått/kommer få vara med om 2013-2014! Absolut bästa som hänt i mitt liv.
P.S såklart ska Jennifer med mig och min familj på detta också!!!

Kommentarer

Sofieeeeee

2013-10-24 - 11:57:02
Gör mig inte så avundsjuk dåååååå kom hem istället ;****
Svar: Haha men gose då!! Kommer hem till sommarn då ska vi seeees :****
Fanny Petric

emma

2013-10-24 - 19:10:45
Men dö vad jag är avundsjuk :'(
Svar: Aaa kan knappt fatta de själv men efter detta blir de hem och jobba i tråkiga Sverige igen :(
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus