Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Om du bara visste vad jag saknar dig

 
Du är min lilla bäbis och bästa vän, lillebror! Saknar att bara få vara hemma med dig eller när vi ligger i sängen på kvällarna och spelar spel. Eller när vi bara ligger och pratar tills du tröttnar och när vi alltid får för oss att baka.
 
Och jag saknar när du tittar på mig med sådan lycklig blick i ögonen och säger med bäbis röst "åå lilla lilla fanny", eller när du har kompisar hemma och jag skämmer ut dig och du kollar konstigt på mig och viskar "hallå fanny inte nu, jag har faktiskt en kompis här". Och när du tjatar på mig att vi ska titta på Titanic, vår favorit film och sedan sova tillsammans. Eller när du säger att du älskar mig.
 
Haha gud vad du är bäst, vi ses om 245 dagar.

Kommentarer

Patrik

2013-10-16 - 07:49:22
Syskonkärlek <3
Fin du är Fanny

Svar: Tack Patrik! :)
Fanny Petric

Mamma

2013-10-16 - 10:07:38
Han längtar efter dig också, ni är så lika puss
Svar: Saknar honom så mycket
Fanny Petric

Oliver

2013-10-16 - 16:37:34
jag saknar också dig! du vill ju aldrig se Titanic för du säger ju bara: nej kan vi inte se något annat för jag har ju redan sett den! det är ju samma sak med THE IMPOSSIBLE! nu vill jag baka med dig! för tdet var så roligt! och sova med dig! för vi skrattade ihjäl oss!!!!!!!!!!



MVH OLIVEEEEEEEERRRRRR



ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar: Saknar när vi skrattar så mycket! Love you
Fanny Petric

Oliver

2013-10-16 - 16:47:47
jag glömde och säga att jag har ett youtube konto! jag har lagt upp typ 3,4,5. dom heter teatern! och GTA 5/Minecraft och let´s play minecraft! 200:episode 1 och let`s play minecraft! Episode 1 början och förberedning och Hallå Hallå Hallå Hallå hejdå! sök på Oliver Olivervoldt!!!! kolla på alla!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Svar: Jag har kollat på dom!
Fanny Petric

Vera Knutsson

2013-10-16 - 19:44:00
Va,gulligt du skriver om din lillebror,tänker på dig och väntar till vi ses igen.Kram,kram kram
Svar: Tänker på er där hemma, kram!!
Fanny Petric

Barbro

2013-10-17 - 10:40:15
Vilket fint inlägg om lillebror. Jag blir tårögd. Väntar att träffa dig igen Älskade Fanny.
Svar: Tack! Kommer bli kul att komma hem till er sen igen
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus