Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Movie time

 
Har precis sett filmen the experiment med tjejerna här hemma och guuud så bra den var, ni alla måste se den! Känns verkligen som den hade ett syfte. Det handlar om några oskyldiga personer som ska genomföra ett test genom att leva som fångar och vakter i två veckor, detta gör dom för att vinna pengar.. mer berättar jag inte.
 
Så som sagt, har haft en jättebra kväll med en grym film och massa gott, så nu känner jag mig helt full av popcorn och B&J! Har ju helg nu och imorgon är det fredag, får se vad vi hittar på då. Vi brukar inte direkt ha några planer inför helgerna utan tar det alltid som det kommer. Om en stund ska jag nog sova! Hoppas ni där hemma får en bra fredag och bra start på helgen, det är ju lönehelg för er och jag får även mina pengar för nästa månad imorgon, GÖÖTT!!
 
 

Kommentarer

Jennifer

2013-10-25 - 16:59:31
Hej igen!
Här har du en länk, där finns två olika företag med rum och hyra hos familjer :)

http://www.smc.edu/EnrollmentDevelopment/IEC/Pages/Sharing-a-house-or-apartment.aspx

/ Jennifer
Svar: Okej tack !!
Fanny Petric

Jennifer Nordberg

2013-10-25 - 17:00:41
Det står också såhär "If you prefer to rent a room in a privately owned home, the International Education Counseling Center (IECC) maintains a current listing of rooms for rent that includes a limited number of rooms in private homes. Please stop by the IECC to pick up a current copy of the housing list. "

Så de är bara och gå förbi IECC och prata med dom angående att hyra rum hos en familj :)
Svar: Jättebra, då vet jag vart jag ska gå och kolla på måndag :) tack så mycket för hjälpen Jennifer!
Fanny Petric

Barbro

2013-10-25 - 19:15:51
Hej Fanny. Tack för hälsning på min födelsedag. Imorgon ska vi gå ut alla och äta och våra tankar kommer också vara hos dig som fattas vid bordet. Har haft lite vänner här idag och många hälsningar sms kort har jag fått. Så glad och tacksam är jag. Kram till dig från din Farmor.
Svar: Gud vad mysigt att ni ska ut och äta. Önskar att jag kunde vara med på det men ni får ha det så trevligt. Hoppas du är nöjd med din födelsedag! Kram till dig också
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus