Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Kan man må sämre?

Jag har legat hemma i sängen heeela dagen. Vaknade imorse halv fem av världens magvärk och var tvugen att spy (förlåt att jag skriver detaljer), och min näsa den bara rann. Mådde så dåligt och gick och la mig igen! Valde att sova vidare istället för att försöka ta mig till skolan och jag har nog aldrig gjort ett så bra val! Vaknade vid nio på morgonen igen och spydde igen.. asså denna magvärk vad kom den ifrån under en natt? Jag har lixom ont långt upp i magen nedanför bröstkorgen och mellan revbenen. Och mår JÄTTEilla konstant.
 
Sen har jag pendlat mellan att sova och vila hela dagen. Har inte lämnat min säng. Så fort jag ställer mig upp vill jag bara falla ihop på golvet i en liten boll så dåligt jag mår. Måste ha feber också..
 
Och eftersom jag fortfarande inte mår bättre (skakar typ när jag ställer mig upp) och klockan är nu 19.24 på kvällen här så har jag nu bestämt mig för att stanna hemma imorgon också. Längesedan jag var såhär sjuk.. nu vill jag bara ligga hemma i min egna säng hemma i Sverige där min mamma och pappa kan ta hand om mig!
 
Hos dig vill jag vara nu min prins!

 
 
Linnea var så snäll och gjorde te till mig som jag ska dricka nu medan jag kollar serien Breaking bad som ska vara världens bästa serie och typ hela min gym klass pratar om den tom min lärare. Och så ska jag maila mina lärare om att jag är sjuk, sedan somna igen för typ 738902 gången idag. Nattinatti
 
"Dear god, help me feel better"

Kommentarer

Barbro

2013-10-09 - 11:26:52
Krya på dig inte alls kul att ligga sjuk. Kan det vara magkatarr gå till ett apotek och prata med någon där och beskriv dina symtom. Om inte sök läkarvård. Inte bra Fanny att ligga länge med den värken. Kan bero på allt nytt det kan ge katarr och då mår man riktigt illa. Kram.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus