Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Ett litet misstag bara



Tog en "innan" bild

Här sitter jag med en påse på huvudet och hettan under. Ni skulle bara veta hur misslyckat detta blivit än så länge. Köpte med mig denna färgen hem från skolan, fick ett ryck bara ni vet hur jag är.. nej men hade faktiskt tänkt länge på att testa slinga håret hemma.
 
Bara det att dumma jag börjar blanda färgen och allt innan jag ens hunnit sätta på mig hettan och plocka ut håret så hela min färg (pulvret+krämen man blandar) hinner såklart stelna till en torr deg när jag är redo för att lägga i färgen i håret. Haha hur lyckas jag?
 
Titti hjälpte mig i alla fall och vi tog i lite vatten på degen och försökte ändå dra ut det i håret och snart har jag suttit med det i en timma! Får väl se hur resultatet blir, tror dock inte att det kommer bli någon skillnad alls av denna deg. Ska ta ut det om 10 min.. lika spännande varje gång jag ger mig på sånt här

Kommentarer

Mamma

2013-10-16 - 10:09:10
Varför känner jag igen detta? ha ha (hoppas att det inte blir grönt)
Svar: Haha det blev ingen skillnad!
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus