Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Tredje dagen

Ja jag har fått en finne precis vid munnen.. den var värre förut och håller på att gå bort nu.. Föresten ser ni hur fint väder det varit idag? Men kallare har det verkligen blivit. Måste köpa varmare jacka och halsduk snarast!

Då är jag inne på tredje dagen av min start på "det nyttiga livet". Det rullar väl på och det hjälper faktiskt att jag skriver om det och vad jag äter på dagarna för då kan jag inte lura mig själv, eller jag kan ju men om jag fuskar så kan jag bara gå tillbaka här och se hur duktig jag varit innan och det kommer få mig att vilja fortsätta! Går inte att att onyttigt eller småäta hela tiden, och varför jag gör detta? Jo för att jag har gått upp i vikt och säg inte nej för jag vet själv vad jag väger och det var längesen jag vägde så. Inte ok:) 
 
Såååå idag har jag ätit,
Frukost
* Mina två sista rostade mackor.
* Mjölk med flingor (mina nya flingor jag köpte på erewhon igår sviiingoda)

Till lunch efter första lektionen

* Powerbar innan träningen. Har gått och blivit beroende av dom.

Efter gymmet slutade jag skolan och köpte med mig hem påvägen precis
* Rostade/salta majskorn och en energy smoothie från erewhon, JÄTTEgod och nyttig!
 
Ville gå och gymma nu när jag kom hem men eftersom vi körde både styrka ett bra tag och sprang fem varv runt planen i denna värmen så känner jag mig ganska färdig för idag. Nu har jag precis rättat min paragraph i engelskan och skrivit rent den, ska bara gå bort och skriva ut den nu så jag kan lämna in den imorgon. Då får vi säkert tillbaka våra prov vi hade i tisdags också.
 
Ska iväg på cheerklassen ikväll också så ska äta något innan jag går dit! Tro inte att jag svälter mig nu kära vänner och familj, vill bara komma i lite bättre form haha

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus