Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Danslektion snart

Hejsan! Nu sitter jag i skolans ena campus, där de är dans och musik. Så stor skola går jag i minsann där det är olika byggnader och man måste ta en shuttle buss hit. Har danslektion som börjar om en timma och efter den är det helg!!

Jag är så himla varm så jag svettas idag. Det är 25 grader står det men det måste vara mer i solen asså.. Men jag klagar inte på att det fortfarande är sommar för jag börjar se att ni i Sverige lägger upp bilder att ni saknar sommaren och det vet jag att man verkligen gör så fort det blir höst och kallt!




Min lärare på ESL (engelska) lektionen gick igenom idag vad vi skulle göra om det sker en jordbävning eller om någon skulle komma till skolan och skjuta, vilket hände i våras. Men berättar om det när jag kommer hem i ett eget inlägg.

Haha kan inte sluta garva när jag läser dina kommentarer!


Oliver: Ja jag har sett alla dina videoklipp och dom var bra. Men ni är så galna du och dina kompisar! Nej jag har inte några youtube klipp.

Och andra frågan, aa om du är tillräckligt lång och vågar så lovar jag att vi ska åka de läskigaste karusellerna :) vi kommer ju åka både till Universal och antagligen six flags heter det. Älskar dig!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus