Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Cozy time!

Ikväll har vi bara haft det riktigt mysigt. Vi lagade middag medan vi färgade mitt hår som faktiskt blev bra, inte som hos frisören såklart men helt ok. Målat naglarna, badat ute i jacuzzin med några andra från komplexet och ätit massor med popcorn och bananchips! Nöjd med denna braiga dag.

Nu ligger jag i sängen med datorn i knät och har kollat massor med bilder på weheartit. Vill bara att det ska bli höst och kallt och krypa ner i sängen med varmchoklad och god frukost i en jättemysig säng och en bra film. Jag vill att det ska vara jättekallt ute så man bara vill ligga inne hela dagen med massa tända ljus och lugn musik.

Jag vill ha vinter med massa snö och goa tjocktröjor och vantar och mössa. Och jag vill verkligen ligga hemma hela dagen med min pojkvän när det är jättekallt ute och bara krypa ner under täcket och äta godis och kolla en jättebra film hela dagen och bara vara så himla lycklig och få massa kärlek. Usch vad jag saknar allt detta när jag ser bilderna.. ibland uppskattar man allt så mycket mer när man är ifrån det konstigt nog.

MISS IT!

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus