Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Underbara fredag

 
Tjolahopp där hemma! Har haft en underbar start på denna fredag. Vaknade 07.45 och var jättepigg!! Ingen aning varför? Men det var ju bara positivt att vakna pigg&glad tidigt. Somnade iförsig halv elva igår.
 
Hade nämligen myskväll igår hemma med Jennifer efter att vi varit och handlat på Ralphs. Har världsont i ryggen idag för att vi bar hem så mycket påsar igår, blev ett riktigt träningspass.. var helt svettig när jag kom innanför dörren.
 
Sen på kvällen gjorde vi nachos med ost, salsa och guacamole i ugnen och kollade på modern family som är en så himla rolig serie (lite är inspelat vid the grove) och till efterätt åt vi var sin Ben&Jerry såklaart. MM på halloween får man vara onyttig faktiskt!
 
Och imorse åt jag lite frukost sen gick jag och Jennifer ut på power walk bort mot beverly center till melrose och hela den gatan och tillbaka. Sen har jag legat vid poolen resten av dagen från 11.30-15.00 ungefär! Äntligen fått lite färg igen *äntligen!:)* Nu har jag smetat in ricinolja i håret som ni ser på bilderna ovan och tagit på mig myskläder. Vet inte riktigt vad jag ska göra nu men ska i alla fall på bio ikväll med min flickvän J.
 
Ciao

Kommentarer

Älskling

2013-11-02 - 01:13:46
Du är det finaste jag sett! Snart kommer jag älskling!
Svar: Du är underbar! Ja jag längtar så himla mycket.. Älskar dig Anton
Fanny Petric

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus