Headerbild Headerbild Headerbild Headerbild

Min framtid under de närmsta månaderna

Ser så mycket fram emot vårterminen! Men också tiden nu innan, julen och hela jullovet. Det är bara fem veckor kvar i skolan så denna tiden tror jag kommer att gå jättesnabbt. Bara tre dagar i skolan denna veckan sedan är det helg igen.
 
  • Den 17 December är det lov!

  • Den 22 December kommer min pojkvän Anton hit, superlycklig.

  • 24-25 December kommer vi fira jul här. (första gången jag firar jul utanför Sverige)

  • 31 December - NYÅR!

  • 6 Januari - Anton åker hem, buhuuu.

  • 6 Januari-10 Februari - fortsättning på LOV! Denna tiden har jag inte planerat något än

  • I Februari fyller både Jasmin och Linnea år!! KALAS

  • I slutet av Februari kommer Elina och Emma till Kalifornien för att plugga på Santa barbara i 10 veckor. Det betyder att dom även kommer komma hit till LA, wohoo ska bli skitkul att träffa dom! Stannar till slutet av Mars vilket också betyder att de kommer vara här när jag fyller år, asnajs ju!

  • 8 Mars - My 20th Birthday!!

  • I slutet av April kommer Sara, Amanda och Lotta hit på semester, SAKNAR ER SOM BARA DEN! Ska bli så himla kul att få visa er runt här och ha sjuktbra dagar här helt enkelt.

  • I slutet av Maj fyller Jennifer och Titti år!! KALAS

  • I Juni slutar vi skolan. Då kommer även min familj hit, den 17 juni.

  • Slutet av Juni/början av Juli - VACATION!! LA, Las Vegas & NEW YORK! 
Så så kommer mitt år se ut. Kommer självklart hända massa andra saker också men detta är det som är spikat! Ser fram emot allting så mycket, samtidigt som jag vill leva här och nu för jag vill inte att det ska gå över så snabbt.
 
 

Kommentarer

Leif Olsson

2013-11-12 - 10:14:08
Du har det bra tycks det. Härligt.
Svar: Jag har det jättebra!
Fanny Petric

Leif olsson

2013-12-15 - 05:51:02
Tack för alla fina bilder.Här hemma har vi haft orkanvindar några dagar och vintern är rätt så mild. Var härligt du har det. Ha det så trevligt fortsättningsvis. Från morfar Leif.
Svar: Hej! Det låter inte kul. Tack morfar, hoppas allt är bra med er där hemma också!! Kram
Fanny Petric

Leif olsson

2013-12-23 - 20:53:12
God jul på dig Hoppas att du har det bra. Många julkramar från morfar Leif o Barbro.

Skriv en kommentar









Tema Fokus gjort av Mimmi Thorneus